Kombiyi Açıp Kapatmak Çok Yakar mı?
Kombiyi, düşük sıcaklıkta sürekli açık bırakmak, sürekli kapatıp açmaktan daha tasarruflu kabul edilir. Bunun nedeni, cihazın tekrar tekrar kapanıp açıldığında harcayacağı enerji miktarıdır. Zira kombi kapatıldığında evin odalarındaki ısı düşmeye […]
















































